Skip to main content

לוחמי האבק: 3 שואבים אלחוטיים שיעזרו לכם לנקות את הבית והמשרד במהירות וביעילות

 |  Yossi Demri

רוב האנשים שאנו מכירים שיש להם שואב אבק אלחוטי לא מוכנים לחזור ולהשתמש שוב בשואב אבק חוטי או חלילה במטאטא ויעה, אפילו אם זה רק לנקות קצת קורנפלקס שנשפך על הרצפה או השטיח. הסיבות לכך ששואבי האבק האלחוטיים הפכו כיום למוצר מאוד נחשק ונחוץ לניקיון הבית או המשרד הן הנוחות, איכות ועוצמת השאיבה, האביזרים הנלווים המאפשרים לנקות את הספות בבית או הריפוד והמושבים ברכב, וחיי הסוללה הארוכים שחלק מהם מציעים.

הביקוש ההולך וגדל לשואבי האבק האלחוטיים שהשאירו אבק לשואבים החוטיים הגדולים והמסורבלים, גרם לנו לצאת למסע חיפושים וירטואלי אחר השואבים האלחוטיים הכי מבוקשים שיש כיום. אז לאחר שעות רבות של מחקר הכולל קריאה וצפייה בסקירות של סוקרים מקצועיים בתחום בארץ ובעולם, מצאנו שלושה שואבים שלדעתנו יכולים לשנות לכם את החיים מקצה לקצה על ידי כך שהם יעזרו לכם לנקות את הבית בצורה הרבה יותר מהירה, יעילה ונוחה.

ביצועי שאיבה מרשימים ומגוון גדול של אביזרים - Dyson V11 Absolute

נכון שרק לפני כשבועיים דייסון השיקה בישראל את הדגם החדש שלה V15, אך המחיר הגבוה שלו יחסית לשואבים אחרים וטובים שיש כיום בשוק, גרם לנו להישאר כרגע עם ההמלצה על הדור הקודם.

ה- V11 מציע סוללה נשלפת (לא כלולה באריזה) שתאפשר לכם להמשיך לשאוב את הבית מבלי להפסיק באמצע ולהמתין עד שהסוללה תיטען, שזה שימושי במיוחד לאלה מכם שגרים בבית גדול.

דייסון מבטיחה עד 60 דקות שאיבה רציפה עם הסוללה שמגיעה עם השואב. יש לו עוצמת שאיבה חזקה שתשאיר את הרצפה או המשטח שאותם אתם מנקים, נקיים מאבק או מכל מיני לכלוכים אחרים, ובנוסף הוא גם לא רועש מידי.

הוא מגיע עם מיכל גדול שניתן לרוקן ולנקות בקלות, וסט אביזרים עשיר הכולל שני ראשים ממונעים - פלאפי לרצפות ופרקטים ו- Torque לשטיחים, מברשת מיני חובטת ממונעת, מברשת למשטחים עדינים, ומברשת בוץ המשמשת לניקוי לכלוך דביק ועקשן.

לצד כל היתרונות של השואב יש גם מעט חסרונות, כמו זה שהוא כבד יחסית לעומת שואבים אלחוטיים דומים של המתחרות, לא ממש נוח לנווט איתו וצריך קצת להתאמץ בזמן השאיבה, ואין תאורה על ראש השאיבה, לכן, לא ניתן לראות אבק ולכלוכים אחרים שמסתתרים במקומות חשוכים.

הוא לא זול אבל יש תמורה למחיר. מחירו עומד כיום על 2,445 ש"ח, כולל אחריות לשנתיים על ידי מ.ברוכים.

לרכישת השואב האלחוטי Dyson V11 Absolute

לרכישת השואב האלחוטי Dyson V11 Absolute מאייבורי

 

שואב אבק אלחוטי מומלץ Dyson V11 Absolute

קל משקל, ביצועי שאיבה טובים ומגיע עם תאורה על ראש השאיבה - Roidmi X30 Pro

אם אתם מחפשים שואב אבק אלחוטי ולא יקר במיוחד, כזה שיהיה קל להחזיק ולעבוד איתו, שמגיע עם מסך OLED המציג את אחוזי הסוללה או כמה דקות עבודה נותרו ואפילו כמה קלוריות שרפתם במהלך השאיבה, כנראה שה- X30 פרו של רוידמי הסינית הוא השואב עבורכם.

ה- X30 Pro של Roidmi הוא בעל עיצוב אלגנטי ומרשים במיוחד עם איכות בנייה מצוינת, שניתן לנווט ולעבוד איתו בצורה נוחה וקלה, וביצועי השאיבה מפתיעים במיוחד. על ראש השאיבה יש נורות לד וחיישן שנכנסים לפעולה בזמן שאיבה בסביבה חשוכה ומסייעים לראות את האבק ולנקות אותו, ולקבל תוצאות טובות יותר.

בגזרת האביזרים הנלווים ניתן למצוא מברשת היברידית ממונעת, מברשת חובטת קטנה לניקוי ספות ורהיטים אחרים, ראש מוארך המאפשר לנקות פינות בצורה טובה יותר, מברשת קטנה לניקוי כללי, ראש שטיפה עם שתי סחבות, מטען ועמדת טעינה מגנטית.

חיי הסוללה של ה- X30 Pro הם סבירים למדי - השואב יאפשר עד 60 דקות עבודה כאשר הוא מוגדר על עוצמת העבודה החלשה ביותר שלו, או עד 40 דקות שאיבה בעוצמה הבינונית ועד 9 דקות בעוצמה המקסימלית.

כמו תמיד, עם היתרונות מגיעים גם חסרונות, הוא מגיע עם מיכל בנפח סביר שלא כל כך נוח וידידותי לריקון, ואם אתם מתכוונים לשטוף איתו את החדר אז אולי כדאי שתוותרו מראש כי לפי הביקורות הוא לא ממש טוב בזה.

מחירו עומד על 1,799 ש"ח, כולל אחריות למשך שנתיים + 3 שנים על המנוע על ידי בנדא.

לרכישת השואב האלחוטי Roidmi X30 Pro

 שואב אבק אלחוטי מומלץ רוידמי X30 פרו

עוצמת שאיבה מרשימה יחסית למחיר וחיי סוללה ארוכים - Shark Anti Hair Wrap and DuoClean IZ251EUT

אומנם זה השואב הכי זול ברשימה אבל שהמחיר לא יטעה אתכם - מדובר על שואב השייך לחברה מאוד פופולרית בתחום שואבי האבק והשואבים האלחוטיים בפרט אשר מציע עוצמת שאיבה מרשימה במיוחד, הוא מגיע עם מוט מתקפל לשאיבה נוחה יותר מתחת לספות וסוללה נוספת באריזה (יש לוודא זאת מול החנות ממנה רוכשים אותו), וכל זה במחיר משתלם.

המברשת הראשית של השואב מתאימה לרוב סוגי המשטחים ואין צורך להחליף אותה במברשת אחרת במהלך השאיבה. בנוסף, תקבלו גם מברשת מיוחדת שתאפשר לכם לנקות בצורה יסודית יותר את שאריות הפרווה שחיית המחמד שלכם השאירה אחריה בסלון ובחדרים. מיכל האשפה גדול יחסית לשואבים אחרים באותה קטגוריה ויתרון נוסף שיש לו זה שניתן לרוקן אותו בקלות.

חיי הסוללה הארוכים מתאפשרים בזכות הסוללה הנוספת שבאריזה, ולפי שארק, שתיהן יחד יספקו לכם עד 80 דקות שימוש. תלוי בעוצמת השאיבה שהגדרתם.

מלבד הסוללה הנוספת, ה- Shark IZ251EUT מגיע עם עוד אביזרים שימושיים לניקוי ושאיבה, כמו מברשת חובטת קטנה לספות ומזרנים, אביזר לניקוי סדקים וחריצים ותחנת טעינה כפולה.

הוא קצת כבד, גדול ומגושם ולא כל כך נוח לעבוד איתו למשך זמן ממושך, ובנוסף לכך הוא גם די רועש. על המברשת יש תאורת לד (LED) המאפשרת לראות את כל חלקיקי האבק המסתתרים במקומות חשוכים ומאפשרת לקבל תוצאות שאיבה טובות יותר.

מחירו עומד על 1,429 ש"ח, כולל שנה אחריות על ידי יבואן מקביל. באייבורי, תוכלו למצוא את הדגם Shark Anti Hair Wrap IZ251 ב- 1,499 ש"ח עם אחריות למשך 3 שנים על ידי היבואן המקביל מ.ברוכים ובניו, ושנתיים אחריות על הסוללה. יש לשים לב אילו אביזרים מגיעים עם כל דגם.

לרכישת השואב האלחוטי Shark IZ251EUT

לרכישת השואב האלחוטי Shark Anti Hair Wrap IZ251 מאייבורי

 שואב אבק אלחוטי מומלץ Shark IZ251EUT

אנו ממליצים להתייעץ עם חברים שכבר רכשו שואב אלחוטי כדי לקבל מהם חוות דעת, וגם כדי שתוכלו לנסות את השואב שלהם ולבדוק אם הוא נוח לעבודה ממושכת ומתאים לשימושים שלכם, וגם לריהוט שיש לכם בבית או במשרד.

אם יש לכם חיית מחמד, מומלץ לבדוק אם השואב מגיע עם כל האביזרים המתאימים לשאיבת הפרווה שלה.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר