Skip to main content

בקרוב אצלנו: אנקר הציגה מגוון מוצרים חדשים שיגיעו לישראל ב- 2021

 |  Yossi Demri

במסיבת עיתונאים שערכה חברת אנקר (Anker Innovations) בזום, הציגה החברה לעיתונאים ומדיות מישראל מגוון מוצרים שצפויים להגיע לארץ בתחילת שנת 2021 - מקרן ביתי נייד, שואב אבק רובוטי 2 ב- 1 (גם מטאטא וגם שוטף) ומצלמת אבטחה ביתית שמגיעה עם טכנולוגיית בינה מלאכותית.

Anker Innovations שהוקמה בשנת 2011 בארצות הברית, מפתחת ומייצרת מטעני קיר, מטענים אלחוטיים, מטענים לרכב, סוללות גיבוי, רמקולים, שואבי אבק, מקרנים, תחנות עגינה ומגוון מוצרים נוספים מקטגוריות שונות המיועדים לצרכי בידור ובית חכם. מרכז הפיתוח והייצור נמצא בסין, ובחברה עובדים כיום יותר מ- 1,300 עובדים.

את המוצרים החדשים של החברה והתוכניות לעתיד הציג סאם בודור, מנהל פעילות אנקר ישראל. לפי סאם, הכנסות החברה גודלות משנה לשנה וגם משבר הקורונה לא מנע ממנה מלגדול בישראל ובמדינות נוספות. למרות שהחברה נחשבת לצעירה יחסית, במוצריה משתמשים כבר יותר מ- 55 מיליון אנשים, ולפי התחזיות של החברה, היא ממשיכה לגדול בקצב מרשים. לפני מספר חודשים, החברה הונפקה בבורסה בשנג'ן והפכה לחברה ציבורית.

אנקר פועלת בישראל כבר 3 שנים. בשנת 2019 היא הרחיבה את פעילותה עם פתיחת נציגות רשמית ואישור חברת פיוצ'ר סל (Future Cell) כמפיץ בנוסף לחברת באג (BUG). ברשת חנויות באג ניתן למצוא את מוצרי הטעינה של אנקר, ואת שאר המוצרים מפיצה חברת פיוצ'ר סל.

מקרן ביתי, שואב אבק רובוטי ומצלמת אבטחה

החברה תשיק בקרוב בישראל שלושה מוצרים חדשים שעד עכשיו הצרכנים הישראלים יכלו לרכוש רק דרך אתרי הקניות הגדולים בחו"ל.

Nebula Cosmos Max 4K Home Projector

מקרן ביתי נייד המאפשר לצפות בסרטים, סדרות ועוד, באיכות גבוהה של 4K. המקרן מגיע עם טכנולוגיית Hybrid Log Gamma או בקצרה HLG, אשר יודעת לזהות תכנים שאינם HDR ולשפר את איכות התמונה, כך שהמשתמש יהנה מחווית צפייה טובה יותר. בנוסף, המקרן מגיע עם רמקולים המספקים צליל היקפי ב- 360 מעלות באמצעות טכנולוגיות Dolby Digital Plus ו- Sound Dimension.

מקרן נייד Nebula Cosmos Max 4K

Eufy RoboVac L70 Hybrid

שואב אבק רובוטי 2 ב-1 שגם מטאטא וגם שוטף רצפה עם חיי סוללה של עד שעתיים וחצי המגיע עם מערכת ניווט מתקדמת iPath Laser Navigation שבעזרתה המשתמשים יכולים להגדיר אזורי ניקוי בבית או במשרד באמצעות אפליקציה ייעודית.

ל- Eufy RoboVac L70 Hybrid יש עוצמת שאיבה של 2200Pa והוא כולל חיישנים מתקדמים המאפשרים לשואב לנקות לכלוך בצורה הרבה יותר טובה ויסודית.

שואב אבק רובוטי Eufy RoboVac

Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt

מצלמת אבטחה ביתית הכוללת טכנולוגיית בינה מלאכותית שיודעת לזהות אם מול המצלמה נמצא אדם או בעל חיים, וגם עוקבת אחריו אוטומטית בזמן תנועה. עם איכות צילום גבוהה של 2K ואפשרות חיבור ל- Apple HomeKit, Google Assistant ואלקסה של אמזון, ניתן לצפות בבירור במתרחש ולשלוט על המצלמה בקלות.

מצלמת אבטחה של אנקר Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt

זמינות ומחירים

כל המוצרים יגיעו לישראל ברבעון הראשון של שנת 2021. נכון לעכשיו, אנקר לא מסרה מחירים מומלצים לצרכן.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר