Skip to main content

עולה שלב: טיקטוק החלה לבחון הוספת קישורים לביו ולסרטונים

 |  Yossi Demri

טיקטוק, רשת חברתית עם למעלה ממיליון משתמשים המאפשרת ליצור סרטונים קצרים עם מוזיקה המתנגנת ברקע, החלה לבחון בימים האחרונים אפשרות חדשה לקידום ממומן על ידי הוספת קישורים לביו ולפוסטים, או יותר נכון לומר - לסרטונים שהמשתמשים מפרסמים בפרופילים שלהם. אז אם עד עכשיו הייתם רגילים לומר לעוקבים שלכם באינסטגרם - "קישור בביו", סביר להניח שבקרוב מאוד תוכלו להגיד את זה גם לעוקבים שלכם בטיקטוק.

TikTok רוצה גם להשתתף בחגיגה

נכון לעכשיו, רק מספר מצומצם של משפיענים בארצות הברית נהנים מהאפשרות הזו ויכולים לפרסם מוצר או שירות דרך חשבון ה- TikTok שלהם. העוקבים של אותם משפיענים יכולים לרכוש מוצר שראו בסרטון מסוים דרך קישור שמופיע בסרטון עצמו או בביו של היוצר.

כבר ידוע לכולם, שרוב כוכבי הרשת היום מרוויחים לא מעט כסף מהמוצרים שהם מוכרים לעוקבים שלהם דרך הרשתות החברתיות. נכון לעכשיו, הדרך היחידה שבה משפיענים בטיקטוק יכולים לעשות כסף מהקהל שלהם היא לסגור עסקאות עם משרדי פרסום או חברות גדולות מחוץ לפלטפורמה ולפרסם אותם בסרטונים שלהם. לכן, טיקטוק החליטה שהגיע הזמן להתערב כי גם היא רוצה נתח מהרווחים כמובן, וגם כדי שיהיה למשפיענים בפלטפורמה קל ונוח יותר לקדם ולנהל את המותג או המוצרים שלהם.

אז איך זה יעבוד ? בערך כמו שזה עובד באינסטגרם - אם יוצר ירצה לפרסם מוצר או שירות כלשהו, הוא יצטרך להוסיף קישור בביו שלו או בסרטון הרלוונטי למוצר, ועוקבים שירצו לקנות את המוצר או לקבל פרטים נוספים אודותיו, יצטרכו להחליק את האצבע או ללחוץ על הקישור.

כרגע, כל המהלך הוא בגדר ניסוי בלבד, אך אם זה יצליח אין ספק שטיקטוק תמשוך אליה עוד המון כוכבי רשת ואחריהם יבואו גם העוקבים שלהם כמובן.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר