Skip to main content

אליפות העולם לספורט אלקטרוני 2019: נבחרת ישראל תתחרה מול למעלה מ- 50 מדינות

 |  Yossi Demri

נבחרת פלאריום, המונה 9 שחקנים, תשתתף גם השנה באליפות העולם בספורט אלקטרוני שתתקיים בסיאול, בירתה של דרום קוריאה ותנסה להשיג את תואר אלופת העולם בספורט אלקטרוני. שחקני הנבחרת יתחרו ב- 3 משחקים פופולריים - Dota2, Tekken7 ו- PES.

המשחק המרכזי השנה - PES 2020

את הנבחרת תלווה העמותה לגיימינג תחרותי שבראשה עומד עידו ברוש. העמותה עובדת קשה במהלך כל השנה כדי ששחקני הנבחרת יוכלו להשתתף באליפות העולם בספורט אלקטרוני ועל מנת שהענף יקבל הכרה מכל הגורמים הרלוונטיים בישראל. נותנת החסות וזאת שתלווה השנה את הנבחרת הישראלית במשך כל התחרות היא פלאריום, חברת גיימינג שהוקמה בישראל ושייכת היום לחברת Aristocrat Leisure האוסטרלית.

הנבחרת הורכבה מ- 9 שחקנים שהתחרו בתחרויות מקומיות במשך מספר שבועות ב- 3 כותרים שונים, כאשר שניים מהכותרים הם חדשים בתחרות - Dota2 ו- PES 2020. שני הכותרים הללו נבחרו לכותרים המומלצים ביותר על ידי המדינות המשתתפות בתחרות. Dota2 הוא משחק אסטרטגיה פופולרי מאוד ברחבי העולם, ו- Pro Evolution Soccer הוא משחק כדורגל פופולרי שנבחר גם להיות המשחק המרכזי השנה. זוהי הפעם הראשונה שמשחק מהסוג הזה נכנס לאליפות העולם בספורט אלקטרוני, והשנה, הנבחרת הישראלית מציגה יכולות גבוהות במשחק.

עוד משחק שבו יתחרו השחקנים הוא Tekken7, משחק לחימה ותיק, כאשר השנה, הגיימר אדיר עמיאל, ייצג את ישראל במשחק במקום מיכאל קרקז אשר ייצג את ישראל במשחק בשנים קודמות.

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, צופה הישגים גדולים השנה לנבחרת, והוא מוסיף ואומר שמדובר בצעד מאוד חשוב ומשמעותי בדרך להכרה ממשלתית בענף הספורט האלקטרוני.

לפי גבי שלאל, המייסד וה- CMO של פלאריום, הנבחרת תקבל תמיכה וליווי מלא לאורך כל התחרות, מתוך מטרה לקדם את ענף הגיימינג התחרותי בישראל, וגם כדי להוכיח לעולם שיש בארץ לא מעט כשרונות בתחום.

אודות IESA

העמותה לגיימינג תחרותי היא ארגון ישראלי אשר פועל ללא מטרות רווח למען קידום ענף הספורט האלקטרוני בישראל. העמותה מקיימת תחרויות ספורט אלקטרוני ברחבי הארץ, קובעת תקנות, חוקים ותחרויות רשמיות, מכשירה שופטים מקצועיים בתחום וגם שותפה להפקת אירועי גיימינג גדולים בישראל.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר