Skip to main content

הוא חוזר ובגדול: פסטיבל הגיימינג והאנימה GAMING NORTH 2019

 |  Yossi Demri

פסטיבל הגיימינג והאנימה של הצפון חוזר ובגדול לקרית מוצקין. הפסטיבל יתקיים ב- 28.8.19 בין השעות 18:00 - 10:00 באשכול פיס, רחוב דקר 11. זהו פסטיבל הגיימינג היחיד בצפון שמתקיים כבר קרוב ל- 3 שנים ברציפות באותו המקום, והשנה הוא חוזר עם תחרות תחפושות COSPLAY ענקית, מפגשי יוטיוברים, תחרויות גיימינג נושאות פרסים, לייבים, מתחם V.I.P ענק, הרצאות ועוד.

מה מציע הפסטיבל

המבקרים בפסטיבל GAMING NORTH יוכלו ליהנות מעמדות משחק עם הכותרים המובילים כמו FORTNITE, APEX LEGENDS, FIFA 19, ROCKET LEAGUE ועוד, תחרויות גיימינג במשחקי קונסולות שונים, ציוד גיימינג מקצועי כמו מקלדות, עכברים, אוזניות ועוד במחירי מבצע, מתחם קונסולות רטרו, עמדת VR, כיתות אמן והרצאות בנושאי ציורי קומיקס, עיצוב דמויות לאנימציה, דוכני אוכל, ומתחם V.I.P שבו יוכלו המבקרים להיפגש ולהצטלם עם יוטיוברים מובילים.

מי מגיע

לפסטיבל יגיעו יוטיוברים מפורסמים מעולם הגיימינג כמו oci gaming, EITANPO, KeepsTime, VOREX, Moti K, Browniezon, Yonatan Tube, HA PANTHER, WorldNet וגם אנחנו נהיה שם ! דרך אגב, אנו ממליצים להיכנס מידי פעם לרשימת היוטיוברים שמופיעה באתר של הפסטיבל כדי להתעדכן ולראות אילו יוטיוברים נוספים יגיעו.

מחירים

ישנם שלושה סוגי כרטיסי כניסה שונים:

1. כרטיס צופה - כרטיס כניסה רגיל המאפשר להיכנס לפסטיבל משעת הפתיחת ועד הסגירה, וליהנות מכל מה שהוא מציע ב- 60 ש"ח בלבד.

2. כרטיס צופה + טורניר - כרטיס זה מאפשר להיכנס למתחם הפסטיבל וליהנות מכל מה שהוא מציע, ובנוסף ניתן להשתתף בטורניר אחד נושא פרסים. כל זה במחיר של 100 ש"ח. שימו לב, אם רכשתם כרטיס מסוג זה תצטרכו לשלוח הודעה להפקה 0547947223 ולרשום באיזה טורניר תרצו להשתתף.

3. כרטיס כניסה V.I.P - כרטיס "הכל כלול" המאפשר גם להיכנס למתחם הפסטיבל משעות הבוקר ועד הערב, גם להשתתף בטורניר אחד ואולי לזכות בפרס, וגם להיכנס למתחם ה- V.I.P שבו תוכלו לאכול, לשתות ולהיפגש עם היוטיוברים המשתתפים בפסטיבל.

כרטיסים ניתן לרכוש באתר הפסטיבל. לקבלת 5% הנחה השתמשו בקוד קופון Y4PC במעמד הרכישה.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר