Skip to main content

הונור מגיעה באופן רשמי לישראל: דגמי X7 ו- X8 כבר בחנויות

 |  Yossi Demri

חברת סל נאו (Cell Now), הודיעה באופן רשמי כי תחל לייבא את מכשירי הונור (Honor) לישראל. הדגמים הראשונים שכבר מוצעים למכירה הם ה- Honor X7 וה- Honor X8. סמארטפונים המגיעים עם מפרטים בינוניים ומיועדים בעיקר לשוק הביניים.

הונור הייתה פעם מותג של וואווי (Huawei) עד שהגיע החרם האמריקאי שגרם לה להפוך לחברה עצמאית. להבדיל מהסמארטפונים של וואווי, הסמארטפונים של הונור מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד הרגילה והמוכרת, הכוללת את חנות האפליקציות והשירותים הנוספים של גוגל, מה שהופך אותה לאטרקטיבית יותר ומאפשר לה למכור את מכשיריה בכל העולם.

ה- Honor X8 מגיע עם מסך IPS בגודל 6.7 אינץ', ברזולוציית 1080x2388 וקצב רענון של 90 הרץ. הוא מצוייד במעבד Snapdragon 680 של חברת קוואלקום ומגיע עם 6 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ו- 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון, ללא אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני.

מערך הצילום כולל 4 חיישנים בגב המכשיר ועוד חיישן אחד בחזית: החיישן הראשי ברזולוציית 64 מגה-פיקסל, יש חיישן משני 5 מגה-פיקסל המאפשר לצלם בזווית רחבה, חיישן מאקרו 2 מגה-פיקסל וחיישן עומק 2 מגה-פיקסל. החיישן בחלק הקדמי ברזולוציית 16 מגה פיקסל. המצלמה הראשית ומצלמת הסלפי מאפשרות לצלם וידאו באיכות מקסימלית של Full HD בלבד.

מכשיר הביניים Honor X8 הגיע לישראל בייבוא רשמי של Cell Now

הוא מגיע עם סוללה בקיבולת 5,000 מיליאמפר/שעה, WiFi 5, בלוטות' 5.0, תומך בטעינה מהירה בהספק של 22.5 ואט ומגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 11, כאשר מעליה יש את ממשק המשתמש של החברה Magic UI בגרסת 4.2.

ה- Honor X7 מגיע עם מסך IPS בגודל 6.74 אינץ', ברזולוציה נמוכה יותר - 720x1600 וקצב רענון של 90 הרץ. גם כאן מתחת למכסה המנוע נמצא את ה- Snapdragon 680, הוא מגיע עם 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו- 128 גיגה-בייט זיכרון אחסון. בדגם הזה יש אפשרות להרחבת זיכרון האחסון באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני.

מערך הצילום של ה- Honor X7 גם כולל 4 חיישנים בגב המכשיר ועוד חיישן אחד בחזית: חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה-פיקסל, חיישן משני 5 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה וזוג חיישני 2 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו ואיסוף עומק. החיישן בחלק הקדמי ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

מכשיר הביניים Honor X7 הגיע לישראל בייבוא רשמי של סל נאו

יש לו סוללה גדולה יותר - 5,000 מיליאמפר/שעה וגם הוא תומך ב- WiFi 5, בלוטות' 5.0, מציע תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 22.5 ואט ומגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 11 עם ממשק המשתמש Magic UI 4.2.

זמינות ומחירים

שני הדגמים כבר נמכרים בישראל - מחירו של ה- Honor X8 עומד על 1,149 ש"ח ומחירו של ה- Honor X7 עומד על 899 ש"ח. היבואן הרשמי מעניק אחריות למשך שנתיים.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר