Skip to main content

הגל הדיגיטלי: 3 דרכים לעשות כסף באינטרנט ב- 2020

 |  מיכל אברמוביץ'

אז איך עושים כסף מהאינטרנט ב- 2020 ? אלפי גולשים כבר גילו את הדרך לעשות כסף מהבית, במינימום השקעה ועם יציבות שאין היום אפילו לשכירים. כשמיליונים מתגלגלים ברשת מידי יום, אין ספק שהגיע הזמן לדעת איך להרוויח בעצמנו מכל הסיפור. אבל איך עושים את זה ? כל המידע לפניכם.

לפתוח עסק היה פעם דבר מורכב: צריך למצוא חנות, לעצב ולרהט אותה, להצטייד בסחורה, למשוך לקוחות שיכנסו אליה וכמובן לוודא שתמיד יש מוכר שמתפעל את החנות ושומר עליה. המשמעות - עוד לפני שהרווחתם את השקל הראשון, נכנסתם להוצאה של מאות אלפי שקלים. החדשות הטובות: האינטרנט הוריד את חסמי הכניסה והיום יותר קל מאי פעם להתחיל למכור ברשת. אבל מה הדרך הכי יעילה להרוויח כסף ? בדקנו מה הן הדרכים הפופולריות ביותר שיש כיום לעשות כסף באינטרנט כדי שגם אתם תוכלו להצטרף לחגיגת הרווחים באונליין.

שיטה 1 - הכירו את Cashdo, מחיסכון כספי ועד שיווק שותפים רווחי

בעוד שמיליוני עסקים ברחבי העולם נפגעים כתוצאה מהקורונה, תחום שלם הרוויח, ובענק - עולם המכירות ברשת שיצר יותר ויותר רווחים לכל אורך התקופה, ולא נראה שהגרף מתיישר אלא רק הולך ועולה. אנשים התרגלו לרכוש ברשת והם לא הולכים לשום מקום.

כשמיליוני שקלים מתגלגלים להם מידי יום, אי אפשר שלא לעצור ולשאול איך אנחנו יכולים להרוויח מזה. ובכן, אם זו השאלה ששאלתם את עצמכם אז התשובה היא שבהחלט קיימת דרך להרוויח ועכשיו היא זמינה יותר מאי פעם - אתר קאשדו.

- למחוברים: להרוויח כשהחברים או העוקבים שלכם נרשמים, בין אם יש לכם קהילה שוקקת בפייסבוק או פרופיל אינסטגרם לוהט, סביר להניח שאנשים רבים עוקבים אחריכם ושאם תחלקו הצעה מעניינת, רבים יבחנו אותה. כאן קאשדו נכנסים לתמונה ומאפשרים ליהנות מ- 50% מהרווחים שסייעתם ליצור, אחרי שאותם עוקבים נרשמו מקישור האפיליאייט (קישור שותף) שלכם.

- למומחים ומובילי דעה: קישורי אפיליאייט רווחיים, אם יש לכם עוקבים שסקרנים לדעת באיזה מחשב נייד אתם משתמשים או מה שואב האבק המועדף עליכם, סביר להניח שהם יתעניינו בלינקים למוצרים שתפרסמו, ואלו חדשות נהדרות - כי אם הם ירכשו דרך קישור האפיליאייט שלכם, אתם תרוויחו. אפשר ליצור דרך האתר של קאשדו קישור אפיליאייט מותאם אישית שאם רוכשים ממנו, תקבלו עד 20% מהסכום הכולל של ההזמנה. מחנות המחשבים אייבורי ועד עלי אקספרס (AliExpress) - כמות האפשרויות רבה ומבחר החנויות רק הולך ומתרחב.

- חובבי השופינג: אתם יכולים להרוויח כסף גם מהקניות שלכם. האתר מאפשר לכם ליהנות מהחזר כספי (קאשבק) בסך של עד 30% מערך ההזמנה שעשיתם. הוא עובד בשיתוף פעולה עם אתרי הקניות המובילים בארץ ובעולם על מנת לספק לכם קאשבק עבור הזמנות שתעשו מהם. המבחר עשיר, עם יותר מ- 200 חנויות - מאסוס (ASOS), אייהרב (iHerb) ועלי אקספרס עד לאתרים ישראליים בוטיקיים.

איך הרווחים או ההחזרים מגיעים אליכם ? זה פשוט - תוכלו למשוך אותם ישירות מהאתר לחשבון הבנק, (פייפאל) PayPal או גיפט קארד, לאחר אישור הקנייה על ידי החנות או הרשמה של משתתפים נוספים.

כמה כסף אפשר לעשות בקאשדו ?

ככל שיש לכם יותר עוקבים ונכסים דיגיטליים, כך היכולת שלכם להרוויח עולה. בחברה מציעים מחשבון שמציג את הרווחים הצפויים לכם, אז בדקנו מספר אפשרויות:

- 6,083.33 ש"ח עמלות בשנה: אם יירשמו דרך הלינק שלכם 100 משתמשים שירכשו ב- 500 ש"ח בממוצע בחודש.

- 14,600 ש"ח עמלות בשנה: אם יירשמו דרך הלינק שלכם 300 משתמשים שירכשו ב- 400 ש"ח בממוצע בחודש.

אין הגבלה בגובה העמלות שאתם יכולים להרוויח. מה שחשוב לזכור הוא שגם החברים או העוקבים שלכם שנרשמו מרוויחים ומקבלים כסף בחזרה על כל קנייה, כך שמדובר בסיטואציית Win-Win שלא כדאי לפספס.

שיטה 2 - סקרים בתשלום

יש לכם זמן פנוי בבית ואתם רוצים לעשות כסף ? גגלו (חפשו בגוגל) "סקרים בתשלום" ותקבלו מגוון אפשרויות, חלקן של מכונים מוכרים ובעלי מוניטין, תוכלו למלא סקרים שונים שעליהם ישלמו לכם. אגב, רוב מכוני הסקרים משלמים רק אחרי שעניתם על כמות מסוימת של סקרים או הרווחתם סכום מסוים. אומנם לא תעשו מזה מיליונים אבל זה יכול להיות אחלה מקור הכנסה נוסף. אגב, מומלץ לוודא את כל הפרטים לפני שיוצאים לדרך.

שיטה 3 - דרופשיפינג

המילה דרופשיפינג (Drop Shipping) הפכה ממילה שאיש לא מבין לזו שכולם כבר שמעו עליה ותהו אם באמת אפשר להרוויח מהשיטה. אז האם מדובר בדרך לעשות מיליונים או בהבטחות שווא ? תלוי את מי שואלים: אלו שמוכרים את הקורסים השונים מגיעים עם הבטחות מפתות, שעבור חלק מהבוגרים אכן מתגשמות. מה שבטוח הוא שלפני שיוצאים לדרך כדאי לבדוק בעצמכם את התחום ולדבר עם כאלה שבאמת מתפרנסים ממנו.

בגדול, בדרופשיפינג אתם בעצם רוכשים מוצר מסוים במחיר זול מאתר X ומוכרים אותו במחיר גבוה יותר ללקוחות באתר Y. לפעמים אחוזי הרווח גבוהים אך לפעמים הם מאוד נמוכים, זה תלוי מאוד במוצר שאתם מפרסמים. אגב, אנו ממליצים לחשב כמה כסף תרוויחו מהמוצרים שאתם מוכרים לאחר כל העמלות שאתם משלמים לחברות הסליקה ואתרי הקניות השונים וגם אל תשכחו להוסיף את שעות העבודה שלכם.

איך עושים כסף באינטרנט

כל הסיבות, מגוון החנויות - זה הזמן שלך להרוויח בגדול

יותר ויותר ישראלים נרשמים לאתר ומתחילים להרוויח. אז אולי הגיע הזמן שגם אתם תיהנו ? אבל רגע לפני - רוצים לדעת עוד על היתרונות של קאשדו ?

- חינמי: השימוש באתר קאשדו הוא ללא עלות.

- משתלם: באתר החברה מתחייבים לקאשבק הגבוה ביותר שניתן למצוא כיום בישראל.

- מהיר: החברה מאפשרת למשוך קאשבק החל מהשקל הראשון.

- קליל ושירותי: שירות לקוחות זמין בעברית.

אפשר להירשם לאתר בקליק, השירות של קאשדו חינמי לחלוטין וכל מה שנשאר לכם לעשות זה להירשם ולהתחיל להרוויח, אבל אל תחיו באשליות, אתם תצטרכו לעבוד מאוד קשה כדי להגיע לסכומים גדולים. גילוי נאות.

קרדיט תמונות: אתר PEXELS.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר